torsdag 14. november 2013

Babygenser

På bare 19 dager klarte jeg faktisk å strikke og montere ferdig en babygenser!! Ny rekord for min del.... ;-) Og jeg ble godt fornøyd med resultatet! :-) 

Mønsteret til genseren har jeg skrevet ut fra Drops sin nettside for noen år siden, men har brukt babyull fra Gjesdal og ikke Dropsgarnet som ble anbefalt.. Har tatt ett par friheter fra mønsteret også.. Bl.a brettet jeg halskanten utover istedenfor innover. Knappene er noe jeg har hatt liggende i 5-6år. De er kjøpt på Stoff og Stil.


Så nå må bare babyen finne veien ut snart... ;-) 34 dager igjen til termin... :-)

2 kommentarer:

  1. Så fin den ble!! Mamma

    SvarSlett
  2. Kjempefin genser! Ble litt inspiret, tror jeg må strikke noe koselig jeg også nå.. må bare bli ferdig med å hekle den kanten rundt teppet, - det tar tid... :o)

    SvarSlett