torsdag 26. mai 2011

Litt påskepynt...

Ja, påska er jo over og veeel så det, men... ;) Jeg måtte ta noen bilder da jeg ryddet bort påskepynten, sånn rett før 17.mai eller noe i den duren.... Den kom seint opp i år, og dermed kom den aldri ned igjen heller.... Men nå er det iallefall i eksa si, selv om den ennå ikke har kommet seg på loftet..!



Synes disse egga var så fine - passer godt her hos oss med kjøttmeis, iallefall! :) Lagde disse på strikkekafè i vår en gang. Veldig enkelt, isoporegg, dekopagelim og påskeservietter! :) Også gul sløyfe til slutt...

Det neste bilde måtte jeg bare ta med... Det er i følge mamma den første påskekyllingen jeg har lagd... Ikke det at jeg husker der, men... Mamma mente jeg var rundt 4 år da jeg lagde denne. Syns den er litt søt, og er litt redd for at fingrene til mine søte små skal få tak i denne.. Så den står helst høyt og bak ei glassdør, for sikkerhetsskyld.. :) Dessverre må den ha støtte for å stå på beina nå... Derfor denne togskinna er med på bilde.. Gir litt støtte så "han" ikke faller... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar