onsdag 18. april 2012

Babykjole :)

Ja, her venter vi på babyen for tida - 16 dager til termin! :) Skal bli deilig å bli ferdig!! :) Som jeg har gjort mens jeg har gått gravid tidligere, har jeg også denne gangen strikket littegrann til babyen. Problemtet denne gangen er bare at gynekologen ikke ville si noe sikkert angående kjønn, så her har jeg strikket på magefølelse... Så da for vi se om det blir ei jente som kan bruke denne utpå høsten en gang... :) Ellers får jeg vel strikke ei jakke eller bukse om det viser seg å være en liten gutt inni magen min... :)


Kjolen er vel en smule sprek i fargene... Men jeg slapp iallefall å kjøpe garn denne gangen!! Fant en del ubrukt Gjesdal babyull i skapet, så da var det bare å sette i gang! :) Mønsteret er også fra Gjesdal, men kjolen skulle egentlig gått i rødt/rosa, osv, så hjertene skulle nok egentlig forestille jordbær, for de hadde blader i oppskrifta, men siden jeg ikke hadde "riktige" farger kuttet jeg ut bladene og "bare" har hjerter. Synes det var litt koselig det også, jeg!! :)

1 kommentar: