mandag 2. januar 2012

Bestemor-lappeteppet!! :)

Nesten så jeg ikke tror det selv, men teppet med bestemorsruter jeg har holdt på med i laaange tider ER faktisk ferdig!!! :) Dvs alle tråder er festet og alle lapper er sydd sammen, i tillegg til en enkel kant rundt hele teppet. Kan vel nesten ikke annet enn å takke kynnere for det... ;) Hatt dager jeg knapt har kunnet gjøre annet enn å sitte i jula (pga av kynnere, altså..), så mannen min stakkar, har mått tatt det aller meste med unger,osv, så da... Jammen glad jeg hadde noe å henge fingrene i! :) Så nå må jeg (mannen min, tenker jeg...) få gravd fram gyngestolen som står under masse "rart" i garasjen, o¨g få vasket og pusset opp den.. Så det blir spennende!
Ble det ikke litt fint, da?? Fornøyd jeg, iallefall!! :)

Teppet er 4 ruter i bredden (Skal bare ha bredden på gyngestolen) og 12 ruter i lengden. Strikket i Trysilgarn fra Europris.

1 kommentar: