søndag 1. januar 2012

Juledekorasjoner...

Jeg er jo ikke den kjappeste å få lagt ut bilder, men her kommer juledekorasjonene jeg lagde til jul. Jeg var heldig som fikk en god del edelgran av de som vi kjøpte juletreet vårt av, så plutselig hadde jeg MASSE grønt og lage av.. Dessverre strakk ikke tida til, så jeg fikk ikke lagd av alt jeg hadde... Men, men.. Men 4 stk fikk jeg lagd. Den øverste her, fikk bestefaren min som julegave. Brukte oasis slik at jeg hadde noe å feste lyset i... Konglene er vanlige furukongler ungene og jeg var ute og plukket i november en gang. :)


 Denne oppsatsen får stå i kjellerstua vår, sammen med alt rotet vårt, og prøve å skape litt julestemning der.. ;) Hadde ikke oasis på denne, så den må nok ut om ikke mange dagene...
 Denne står i oasis, og er like fin idag som da jeg lagde den! :) Så den blir nok fort stående ett par uker til, før jeg kaster den ut. :) (Her er det jul til 20.dag jul, dvs 13.jan..)
 Den siste jeg lagde har hatt hedersplass i stua, men uten oasis, så den har sett sine bedre dager nå... Synes korga er så koselig.. Den er vel egentlig kanskje mamma si, men fra vi var små har vi lagd juledekorasjoner og jeg har alltid lagd i denne og hatt den på rommet mitt hjemme. Så da jeg flyttet tok jeg visst med meg korga.....og har stort sett vært i bruk hver jul hos oss siden den gang... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar