torsdag 20. september 2012

Søndagsmøte på bedehuset...

I august hadde mannen min ansvar for møtene på bedehuset her vi bor, og trengte litt pyntehjelp... Det som var typisk, va jo at han kom på det her en liten time før møtet begynte, så korset ble laget i hu og hast ved hjelp av noen pinner med drivved jeg fant på ei strand forgje vinter, som lå inne på roterommet vårt uten noe mål for. Så da plugget jeg i limpistolen, og "slengte" litt silkebånd rundt... Søndagen etterpå hadde jeg litt bedre tid på å få planlagt det, så da fikk vi plukket litt lyng og kjøpt noen hvite roser (Ja, det var de jeg brukte til bursdagen min... ;) ). Synes det ble litt koselig selv, så da måtte jeg legge det ut her... ;)



Nå henger korset i gangen her hos oss, og pynter opp litt her! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar