fredag 7. september 2012

Bursdagsfeiring!

Ja, så var jeg blitt 29 for 2.gang, er det ikke det de sier... ;) Og dermed ble det litt selskap, og noen nye kaker... Heldigvis har jeg en svoger som også har bursdag samme dagen som meg, så da er vi iallefall to om oppmerksomheten... ;) Og i min kakebakeverden måtte jeg jo lage egen kake til svogern også! :D Så kakefatet på den ble en blå frokostasjett - så dere som kjøper bursdags- og julegaver til meg sånn vanligvis, så har jeg ikke kakefat som passer til sånne små søte kaker som dette... ;)

Ja, det her er da kaka til svogern min. Marsipankake med pynt i marsipan og royal iceing rundt kanten, og "som vanlig" inni - krem, bringebærsyltetøy og sjokoladebiter..
 


Må innrømme at det er skikkelig moro å lage sånne små kaker!! :)


Så måtte jeg lage ei marsipankake til meg selv også. I mine egne øyne er den ikke helt vellykka, men... Fikk ikke helt til rosetten følte jeg, men greit nok. Både rosetten og "båndet" er i ekstra hvit marsipan som er sprayet med spiselig pearlspray fra Cacas. :) Jeg synes den er fasinerende, og kan absolutt anbefale å prøve den, om en har lyst på litt glans på kakene sine! ;)

1 kommentar: